Zadzwoń do nas: 58 880 88 85

O firmie

O FIRMIE W KILKU SŁOWACH

P.H.”Sibuk” to firma z rodzinnymi tradycjami, a jej SIBUK LOGOzałożycielem 18.01.1977 r. był Gerard Kubis. w 1993 roku do spółki dołączył syn Krzysztof Kubis, a w 2014 roku wnuczka Olivia Kubis. Firma od samego początku funkcjonuje w sektorze handlu i usług. Na przestrzeni lat asortyment ewoluował, jednak główna działalność opiera się na sprzedaży produktów AGD, RTV, mebli tapicerowanych oraz twardych, jak również oświetlenia oraz dywanów.

W 2014 roku działalność firmy została poszerzona o asortyment rowerowy oraz motoryzacyjny – motocykle i skutery. W ofercie znajduje się również serwisowanie jednośladów. W chwili obecnej firma P.H. Sibuk sp.j., to sieć 4 sklepów zlokalizowanych w obrębie miasta Puck oraz 2 Autoryzowane Salony Sprzedaży: T-mobile.

KLIENT JEST DLA NAS NAJWAŻNIEJSZY

Nieustannie staramy się podążać wraz z postępem technologicznym, systematycznie przygotowując specjalne promocje dla naszych Klientów. Naszymi odbiorcami są nie tylko klienci indywidualni, ale również firmy, pensjonaty, szkoły, urzędy, hotele – zawsze jesteśmy otwarci, by przygotować atrakcyjną ofertę pod szczególne zamówienie. Dysponujemy własnym transportem, a na życzenie Klienta wykonujemy również montaż mebli oraz sprzętu AGD/RTV u klienta. Jesteśmy firmą dobrze zorganizowaną i elastyczną, szybko reagujemy na zmieniające się gusty i oczekiwania konsumentów poprzez profesjonalną obsługę oraz położenie w pobliżu miejsca zamieszkania Naszych klientów. P.H. Sibuk jest przedsiębiorstwem handlowym opierającym się na wartościach rodzinnych. Kładziemy nacisk na to, żeby nasz Klient czuł się u nas, jak w domu. Klient jest dla nas najważniejszy. Od tego, w jaki sposób Klient zostanie przez nas obsłużony, uzależniony jest nasz rozwój i istnienie. Naszym celem jest zapewnić Klientowi dostęp do produktów dobrej jakości w konkurencyjnej cenie, przy tym oferujemy profesjonalne doradztwo i bezpieczeństwo zakupów. Otwartość i etyczne postępowanie w kontakcie z naszym Klientem, to wartości, na których opieramy naszą działalność. Oprócz sprzedaży gotówkowej prowadzimy również obsługę sprzedaży w systemach ratalnych: Santander, Sygma, Credit Agricole.

ZESPÓŁ P.H. SIBUK

ZESPÓŁ PH SIBUK
Zatrudniamy wykwalifikowaną kadrę pracowniczą z wieloletnim stażem. Nowe osoby do zespołu dobieramy bardzo starannie poprzez kilkuetapowy proces rekrutacji. Zdecydowanie stawiamy na rozwój naszych pracowników, dlatego zapewniamy ciągłe szkolenia poszerzające i weryfikujące ich wiedzę w zakresie asortymentu oraz umiejętności sprzedażowych. Nieustannie pracujemy także nad Standardami Obsługi Klienta. Zawsze kierujemy się zadowoleniem i satysfakcją naszych Klientów dbając o ciągłe podnoszenie Jakości Obsługi Klienta. Regularnie nasi pracownicy uczestniczą w rozmaitych targach branżowych, aby zawsze podążać za tendencjami pojawiającymi się na rynku.

MYŚLIMY GLOBALNIE - DZIAŁAMY LOKALNIE

Wszystkie powyższe elementy zawierają się w naszej misji, a przy tym stanowią niezbędny warunek myślimy lokalniedalszego rozwoju naszej firmy. Myślimy globalnie – działamy lokalnie. Dbamy także o nasz wizerunek społeczny w oczach naszych Klientów. Odzwierciedleniem tego jest uczestnictwo naszej firmy w licznych lokalnych festynach lub organizowanych akcjach charytatywnych, w których pełnimy rolę sponsora.

Zapraszamy do polubienia i śledzenia naszej strony www.facebook.com/phsibuk, gdzie na bieżąco informujemy o aktualnych promocjach, zapraszamy także do odwiedzania Naszych sklepów w Pucku.

„SIBUK – OD POKOLEŃ WSPIERAMY NASZYCH KLIENTÓW”

SZKOLIMY SIĘ DLA WAS

SZKOLIMY SIĘ DLA WAS

Szanowni Państwo,

z przyjemnością informujemy, że w ramach współpracy z Firmą Szkoleniowo-Usługową „Binsztok i Partnerzy” zrealizowany został kurs: „Profesjonalna współpraca w sieci internetowej oraz orientacja na e-commerce z wykorzystaniem technologii IMOS I FLEX. Wsparcie kształcenia ustawicznego pracowników sklepu meblowego w nabywaniu kompetencji cyfrowych oparte na systemie pracy BRW.” Celem tych szkoleń było podniesienie jakości obsługi Klientów naszej firmy. POLECAMY WIĘC SERDECZNIE FIRMĘ „BINSZTOK I PARTNERZY” jako rzetelnego wykonawcę usług szkoleniowych, który z jednej strony oferuje szczególnie przydatny pakiet zajęć rozwojowych dla różnych branż, a z drugiej stanowi olbrzymie wsparcie w procesach pozyskiwania dofinansowania ze źródeł zewnętrznych (np. z Krajowego Funduszu Szkoleniowego czy z projektów unijnych) wspomagając bardzo solidnie w przygotowywaniu, realizacji oraz rozliczaniu wszelkich kwestii formalnych związanych projektami podnoszącymi kompetencje kadr pracowniczych różnego rodzaju organizacji.
KONTAKT:
Dr Aleksander Binsztok – tel. 602 717 555 ; mail: binsztok@binsztok.pl